lördag 12 februari 2011

IFYE fun week in Montana!!

Hej allihopa! Det går inte en dag utan att jag tänker på min IFYE resa. Jag tittar ofta på bilder och drömmer mig tillbaka och tänker på den faktastiska tid jag haft som IFYE i USA! Jag hittade en bild som jag tycker om väldigt mycket från min vistelse i Montana, så jag tänkte att jag lägger upp den här!

Bilden kommer från veckan då alla IFYEsar i Montana träffades och gjorde roliga aktiviteter tillsammans under 4-H Congress i Bozeman!

På bilden har vi precis varit och shoppat i en affär, som jag då trodde att jag aldrig skulle glömma namnet på, nu har jag dessvärre gjort det! Men antagligen står det i min dagbok - tack gode gud för min dagbok! :-)


Hi everybody! I can't live a day without thinking about my IFYE trip! I'm often looking at pictures and thinking about the fantastic time I have had as an IFYE in the U.S. I still can't belive it's over! I'm so glad I had the chanse to experience the American culture for 6 months!

I did find a photo that I like very much, when I was looking at some pictures at Facebook. It's from my time in Montana, and ofcourse, I decided to post it here on my blog! This nice picture, wich is taken by Eric D. Dunn (a very nice 4-H person from Montana), is taken during the week when all the IFYEs in Montana met eachother for one week during the 4-H congress in Bozeman!

At the moment when the photo was taken: We've just been shopping in this very nice "cowboy store" wich I never thought I was going to forget the name of. But unfortunetly I did, I hope I wrote it down in my journal - oh, I'm so happy I have my journal!!


I'm going to post something again in a little while!! So please come back!! :)

00:09 söndag 14/2

1 kommentar:

  1. Hej Maria, tänkte jag skulle se om du har satt in något nytt och det hade du! Du har säkert många intryck att bearbeta. Fint Kort. Du har rätt "tack för dagbok". När man är på väg tror man att dessa intryck kan man aldrig glömma och sedan gör man det i alla fall.
    Ha det så bra hälsningar (moster)Inger

    SvaraRadera