måndag 20 december 2010

Hemma igen

Hej allihopa!
jag har nu varit hemma i ungefär tre dagar och flighterna tillbaks hem gick bra. Jag hoppade på mitt första plan i Kansas City och bytte därefter till ett annat plan i Chicago som tog mig raka vägen "hem" till Arlanda!

jag vill bara säga att jag haft en helt faktiskt IFYE-resa och att jag absolut tycker att du ska göra samma sak och du får chansen! Man lär sig så otroligt mycket och får träffa så många härliga människor!

Du kan fortsätta att läsa i denna blogg om du vill. Jag har planerat att lägga upp fler bilder från min resa och eventuellt skriva om något jag varit med om som du inte fått veta ännu!

Tack för att du följt med mig på min resa! :)

Hej hopp!


17.15

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att fröken kommit hem!

    SvaraRadera
  2. Även jag tycker att det är skönt att du är välbehållen hemma igen. Tack för julkortet. Vi önskar dig en härlig julhelg hemma med familjen
    Din Berlininger

    SvaraRadera