söndag 7 november 2010

Cykeltur och go cart

Natten till idag blev det vintertid. Harligt, harligt att fa sova in pa morgonen! :)

Igar kom jag alltsa till min nasta host family. Jag ska vara har i tva veckor och darefter ska jag aka pa ett 4H lager, KYLF. Det ska bli kul! Jag och Emma, en annan IFYE fran Sverige ska ha en skandinavisk workshop tillsammas med tva andra tjejer fran USA som har varit i Sverige/Norge. Jag ska baka lussebullar, sa att vi har mumsigheter att bjuda pa! Planen ar att gora svensk julpyssel och prata om Svenska hogtider. Sa det blir lite prat om Midsommar och Lucia, tror jag minsann!

Idag har jag varit ute pa en 6 mile lang cykeltur. Det var harligt! Man kan fortfarnde vara ute i T-shirt, men det borjar bli lite kyligare nu. Nastan alla lov har fallit ner fran traden.

Jag och dottern i familjen korde ocksa gocart (hur stavas gocart?) ute pa en av falten! Hohooo, ska nog gora det snart igen!

Pappan i familjen ar ingenjor, ska pa tisdag ska jag kanna mig viktig och ga pa mote med honom! ;) Det ska bli intressant! :)

Mamman i familjen ar simcoatch och denna helg har hon haft fullt upp med simtavlingar.

De har ocksa tva barn Bayley och Veronica som bada ar i High school! Harliga manniskor detta! :)

15.44

3 kommentarer:

  1. Glöm ine saffranet i Lussekattera...
    De har bra yrken, föräldrarna. Simcoach och ingenjör. - Träna på go-kart, så tar du körkortet lätt som en plätt...?/ Pau

    SvaraRadera
  2. två utmaningar väntar när du kommer hem. 1) Få mig att motionera mer 2) Försök slå mig i gocart! Mamm

    SvaraRadera
  3. Hoppas du lyckas med katterna!

    .

    SvaraRadera