torsdag 18 november 2010

Kansas City

Har precis kommit hem fram Kansas City och Plaza dar jag och Gerri gatt runt. Kansas City ar en helt fantastisk stad, jag gillar stallet mycket! Och aven fast kansas/Missouri (Kansas City ar i bade Kansas och Missouri state) inte ar en av de mest crowdade staterna ar det 5 lines pa inner state, och mycket trafik dessumtom. Jag tror inte att det var sa manga lines i Montana. Kansas city ar ocksa lite mer vandrarvanligt an t.ex. Great Falls. De har aven nagra busslinjer som gar i stan.

Sen akte vill till en mall inte alls for langt fran Kansas City down town. Vi gick in i valdigt unika amerikanska butiker. Amerikan Girl: en dockaffar, en Disneyaffar, en "gor ditt eget gosedjuraffar" (fick lust att kopa en) och en typ christmas ornament shop.

Denna stad ar helt fashinerande! :)

Ikvall, eller ja, inatt kl 00.01 ska jag Bailey och Gerri ga pa bio och se Harry Potter :). Vi kollade pa den sjatta filmen igar, for att fa lite review. Jag har bara sett ettan och tvaan tror jag, sa det var nytt for mig! I'm excited! Det ska bli kul ikvall!

Det borjar for ovrigt bli lite kallt har nu. Under 32 F natten till idag, sa det var frost i morse. Men ingen sno annu!

Hej svejs! I tisdags var det forresten en manad kvar tills det ar dags att aka hemmat, galet va?

Hoppas DU har det megabra! :)
16.06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar