fredag 2 juli 2010

Hela langa veckan

Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev, men det betyder med andra ord att jag har haft fullt upp med annat! Och snart ska jag aka ivag pa en teaterforestallning sa detta inlag far bli kort men intensivt.

Under veckan som gatt har jag varit pa "Dirty Shame Show" (vilket inte alls var lika dirty som det kanske later). Showen var arrangerad av folk som bor i byggden och det var riktigt bra. Jag satt med ett leende pa lapparna hela tiden! Det var gamla cow boy-danser, sang och roliga sketcher! Harligt harligt! Dar "vann" jag ocksa en Dirty Shame Show-troja for att jag "fardats langst for att se showen", fast det var faktiskt en annan svensk dar med! (Het galet, det ar manga svenskar har verkar det som!)

Sen har jag torkat jordgubbar och applen, sett en parad utanfor huset med cow boys och gamla fordon, varit pa en frasig fest i Flaxville (dar jag just nu bor), hangt i pioneer town, traffat en till svensk, varit pa 4H camp i 3 dagar, hort vargar yla, overlevt i 37 graders varme och bara njutit! :)

Idag har jag och Jeff akt runt pa olika arenden bl.a. hamtat en pig roster - vi ska rosta gris i helgen! hmm.. undrar hur det smakar!

Nu maste jag ga, men vissa av sakerna ni nu vet att jag har varit med om kommer jag nog att skriva mer om senare! :)

Hej hopp!

1 kommentar: