torsdag 29 juli 2010

Matlagningsklassen

Hej! Matlagningsklassen igar gick jattebra! Och de gillade smorgastartan. En av damerna sa att "Jag ska gora en i helgen" och det maste ju vara ett gatt tecken! :)

Det hande daremot nagat knas med de stuvade makaronerna, sa det blev for lite stuvning, men det smakade gott iallafall! Vi ska se over matten igen, da vi andrade fran deciliter till cups o.s.v. Jag tror att vi gjorde nagot fel nar vi raknade.

Nu ska jag "vandra vidare" holl jag pa att skriva och det lat ju lite fel....

Nej, jag ska: ga ifran daton och njuta av annu en fantastisk dag!! :) Klockan ar 10.53 pa morgonen , for att vara exakt, sa dagen har knappt borjat!

Kram pa er!

2 kommentarer:

  1. Vet en till som brukar misslyckas med stuvade mackisar....skam den som ger sig! Du fick väl måtten i brevet? Mau

    SvaraRadera
  2. hehe! :)
    Jag fick matten :D, men vi anvande dem inte. Judy ville att vi skulle anvanda amerikanska matt sa att de kunde gora recepten hemma senare. Kram

    SvaraRadera