måndag 21 juni 2010

Bilder fran Colorado - IFYE orientation


Har ar en bild pa Sheena fran Skottland och Shanna fran Virginia nar vi ar pa vag fran Denver till Curtis Hotel. Jag vet inte jag jag skrev det i mitt fora inlagg men jag och Sheena satt faktiskt bredvid(!) varandra pa flygplanet fran London! Helt galet ju! Speciellt me tanke pa att det var ett valdigt stort plan!



Hotellrummet!


En bild fran i lordags nar vi var och sag en Bace ball match i Colorado. Dar hande det nagat stort: Jag kopte min forsta amerikanska hamburgare -haha ;D

Jag jag har flerbilder att lagga upp fran IFYE orientation, men det far bli en annan gang. Datorn ar lite for solig.
Hej Hopp! :)

1 kommentar:

  1. Jag blir avis Maria - ska nog börja aktivt på ¤h också och åka IFYE vid typ 60...

    SvaraRadera