onsdag 23 juni 2010

Jeffs jobb!

Hej allesammans! Just nu sitter jag pa Jeffs kontor (pappan i host familjen. Fast de har inga barn, sa ....hmmm... barnet far val vara jag da :P)

idag har vi akt runt och kollat pa olika grodor (inte djuret groda, utan jag menar olika vaxter ;)) jag har lart mig att hitta olika ogras pa akrarna och att vissa ogras ser nastan likadana ut som sjalvaste vaxten (iallafall ett ogras). trixigt det dar! Jag forstar inte hur Jeff kan se det pa en gang!

Jag tankte lagga upp en film som jag har filmat sa far ni se hur ballt det ar har borta bland alla fields! Kanske blir det till nasta inlagg! :)

Idag blev det Fish burger till lunch. Det har blivit mycket pizza, hamburgare, sota drycker och chips.... jag borjar nastan bli lite orolig over hur jag kommer se ut nar jag kommer hem... :P

Nu ska jag ga och busa vidare! Kanske ska jag lorta ner Jeffs bil med lite lera...? ....neeeejda! ;) Den ar sa skitig redan sa det skulle inte markas - Ingen ide att lagga ner energi pa det da! :P

Hej sa lange! :)

3 kommentarer:

  1. huhu, Maria! det verkar hända mycket hos dig! installera skype så kan du ringa hem gratis... jag ska fixa till pappa och mauer. vi vill se film och bilder!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Pizza låter gott - har varit magsjuk så en Pizza låter himelskt i mina öron ;)

    SvaraRadera
  3. Jag ska forsoka fixa kype, men det ar ingen ide att gora det pa den har datorn for internetupkopplingen ar inte bra. Tror inte att det funkar sa bra da. Det far bli hos nasta host familj kanske!

    SvaraRadera