torsdag 24 juni 2010

Falten

Hej! :)
Det har ar en film fran igar! Jag filmade lite nar vi var och tittade pa falten for att titta till vaxtligheten. Jeff arbetar som agronom och har lart mig mycket om alla crops. Det har faltet ar ganska gratt, men de flesta ar faktiskt grona eller gula! :)

Se upp sa att ni inte blir snurriga i huvudet! Jag filmade lite val sabbt tror jag :P




Vad tyckte ni? Visst ar det obeskrivligt oppet?! Inga hus. Inga trad - Bara en bil! ;)

Om nagra veckor kommer linvaxterna att blomma och da kommer det bli helt blatt pa vissa falt! Det ser jag fram emot att fa se! :)

Hej svejs och kramis!

2 kommentarer:

  1. Såg ganska obebott ut....ingen bild på Jeff och Nicole? Bilen ser ju ren ut - nytvättad? Mau

    SvaraRadera
  2. Ja, det ar valdigt obebott. Fast vi bor i Faxville och det ar kanske 50 hus dar! sen har vi Scoby dar Nicole jobbar och det ar lite fler hus dar. Men det ar valdigt dott pa manga stallen! :)Jag kan lagga upp en bild pa Nicole och Jeff nar jag kommit hem idag! :)

    Och bilen ar inte tvattad :P om man tittar narmare ar det en massa lera pa den! ;)

    Kram

    SvaraRadera