lördag 14 augusti 2010

Fler bilder


Hej! :)
Nu kommer det en massa bilder pa en gang, bara for att jag har tid idag! :)



Igar kom jag och Elicabeth (en av dottrarna i min host family) hem fran en mini-semester. Vi har varit i Glacier national park uppe i norra Montana och aven i Canada och i delstaten Idaho. Vi har campat i nastan en vecka, sa vi var ratt trotta nar vi kom hem sent igar kvall.
En bild tagen i nationalparken nar vi skulle sova under stjarnorna. Bjornsprayen var redo (och en sten att kasta)! Fast jag bangade ur.. jag var for radd. Sa jag gick in i bilen nagra timmar senare nar jag insag att jag inte kunde somna. haha :)

Fler bilder fran parken kommer vid ett senare tillfalle! :)




Swedish Fish! Jag var bara tvungen att kopa dem. De smakade najs (fast inte sa mycket svenskt)!










Judy, Jag och Jim den 1 augusti, precis innan vi traffade min nasta host mamma.



En gammal bild fran min forra host family. Jim gjorde en vacker skoldpadda till mig en morgon. han har hort mig beratta sa manga historier om skoldpaddor sa han tyckte att det var dags att ata en till frukost! :P

1 kommentar:

  1. Gäller att ha nerverna i styr om det kommer en björn - jag skulle förmodligen kasta flaskan mot björnen och försöka spraya med stenen....tur att jag inte är med! Mau

    SvaraRadera