tisdag 14 september 2010

Denver

Hej!
Nu sitter jag i lobbyn till hotellet och har "precis" kommit hem fran en lang dagstur till lite olika affarer i narheten.

Uppe i Montana hade det borjat bli hostkallt, men har nere i Denver ar det shorts och t-shirt som galler! Jag tror det var 90 grader igar och nastan lika varmt idag.

Hotellet jag bor pa ligger i fororten och hotellet ar nice, det likar faktiskt mer en lagenhet an ett hotell. Jag har eget kok och grejer. Sa i morse gjorde jag buscuits till frukost! Mumsigt! :) Jag uppskattar mojligheten att kunna laga min egen mat! :)

Imorgon ska jag ga pa en promenad tillsammans med en tjej/dam som heter Tamra som jag traffade har ute pa gatan igar. Sedan tankte jag nog ta taget ner till down town och se mig omkring lite mer! :)

Sist men inte minst maste jag bara saga att jag ar fortfarande helt overrumplad over hur gulliga alla manniskor ar har! Jag vill bara ga och pussa pa allihopa! (nastan).


Nu ska jag ga och hoppa hopprep - jag kopte det idag, sa nu blir det invigning och darefter nattmat och sova (klockan rakade visst bli mycket)!

10.22

4 kommentarer:

  1. Hoppas du har tillräkligt med vätska med, när du
    är ute i hettan.
    Det behövs ingen vätska här i sverige vid
    promenader, för närvarande. //Pau

    SvaraRadera
  2. Köp massa presenter till mig! Mamma

    SvaraRadera
  3. Jag blir så glad när jag läser din blogg Maria, du verkar ha det så himla bra där borta! Jag hoppas du är glad, för jag är glad när du är glad! :D KRAAAM, saknar dig!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att alla människor är så gulliga och att du trivs så bra. Nu har du redan klarat av halva tiden, vad snabbt det går. Men du har verkligen minnen för en lång tid framöver. Glöm inte presenterna till mamma!
    Hälsningar din Berlininger

    SvaraRadera