söndag 12 september 2010

Till Denver idag

Hej!
Om ca 8 timmar aker jag ner till Denver, Colorado. Det ska bli harligt att aka dit igen (IFYE orientation var dar nere) da det var en valdigt trevlig stad! :)

faktum ar att jag redan har varit pa flygplatsen en gang tidigare idag. Jag och Judy akte namligen dit for att lamna Jim om ska aka till Florida och halsa pa sin dotter. Synd att vi inte tog samma flight! (for han ska mellanlanda i Denver).

Jag har haft trevligt har i Fairfield, hos Sheltons, dar jag varit sedan i onsdags. Dessutom gjorde jag och Judy en liten havlgalen grej for tva dagar sedan. Jag tror att vi ar lite val spontana hon och jag. Jag kan beratta senare... om vi inte failar, for da ska jag nog halla tyst!

Om ca en timme aker vi till bible study i kyrkan och darefter somdagsmassan. Sedan bar det val av hemmat igen innan vi tar varan andra tripp till Great falls for idag!

Och ett litet tips om du nagon gang i ditt liv kommer svanga forbi Great Falls: Kop en smoothie och en chokladkaka fran Junga Juice! (APGOTT!)

Jag ska forsoka hitta en dator i Denver sa att jag kan skriva vad jag gor nar jag ar dar nere. Nog kommer jag ha fullt upp iallafall! Och pa lordag (tror jag?) aker jag till Kansas for att paborja mina sista tre manader (fast flygen aker faktiskt till Missouri). I Kansas kommer jag aven att traffa Emma, en annan IFYE fran Sverige, som precis ska borja sin IFYE-resa! Det ser jag verkligen fram emot! :) Tank att fa prata lite svenska! ;) Kanske har jag glomt bort hur man gor? Jag vettetusan alltsa! :P

Vi hors! (vad knappt det blev utan prickar)

08.52

2 kommentarer:

  1. Nu blir man ju nyfiken på vad ni hittat på! Berätta oavsett om ni failar! Hör av dig från Denver! Kram mau

    SvaraRadera
  2. Du får en helt annan bild av USA, än vad jag fick i New York och Hackensak i New Jersey.
    Jag bodde ju på hotell.
    Att bo hemma hos folk och lära känna dem, som du
    nu har gjort i 3 månader, ja det är en upplevelse för livet. Och ytterligare 3 månader
    på gång......Hälsar // Pau.

    SvaraRadera