tisdag 7 september 2010

Free time

Hejsan sa!
Vi kom hem fram kampingen igar. Vi hade en riktgit trevlig helg trots lite regn! Vi hade ju faktiskt en husvagn att sova i, sa vi hade det bra! :)

Imorgon borjar min free time. Eller egentligen borjade den i sondags men jag hade chansen att stanna kvar i denna host family lite langre :). Detta innebar ocksa att jag gatt halvvags nu! Det ar helt galet vad fort tiden gar! Imorgon aker jag tillbaks till Fairfield for att traffa en av mina gamla host families under nagra dagar och pa sondag aker jag ner till Denver i delstaten Colorado for att semestra i 6 dagar innan jag aker vidare till Kansas och mina fyra sista host families. Forhoppningsvis ar det lite varmare dar nere, har ar det ratt kallt, fast jag ar val lite frusen av mig kanske.

Heeej hopp!
12.06

2 kommentarer:

  1. Hej hopp själv! Då har du bara varit hos dem i 2 veckor om jag räknat rätt - eller hur. Har inte riktigt koll längre - Det känns som om du åkte nyss men samtidigt känns det som om du varit borta lääääääänge....puss Mau

    SvaraRadera
  2. Jag hade ett par jeans som som 10-11 åring, som hette Kansas. Undrade hur det såg ut där? Nu kan du se det!
    No niin, tiden går fort. Ha dt bra //Pau.

    SvaraRadera