onsdag 1 september 2010

Galata

Under veckan som jag varit har i orten Galata har jag fatt mycket inspiration! Alla 4H:are har i USA maste genomfora projekt varje ar och denna vecka ar sista chansen att lamna in redovisningarna, sa Emily och Ramona har agnat mycket tid till att fylla i alla 4H-bocker. Jag har hjalpt till en del och fatt lara mig mer om deras projekt och det later verkligen helspannande! Projekten liknar 4H-foretag valdigt mycket, men ar mer utveckalt och mycket storre har!

Igar var jag pa en alderdomshem och larde dem att gora smorgastarta (min 4:e smorgastarta hittils, Wohoo!) och pratade om Sverige. Det var jattekul, sa trevliga manniskor overallt!

Forra veckan hade jag aven en presentation i Galata skola. Det ar valdigt inspirerande och roligt att aka ut till skolor o.s.v!

Idag ska jag aka till Cut Bank och ga pa bio och lite annat! Ska bli skojsigt!

Nu behover jag nog stoppa in mitt brod i ugnen,
sa hej svejs!
11:06

3 kommentarer:

  1. Kommer du kunna äta smörgåstårta sen? Kul att de uppskattar det. Hade du ister i den den här gången? Mau

    SvaraRadera
  2. Hej Maria
    glädjer mig redan nu att få smaka DIN smörgåstårta när jag kommer till Sverige nästa gång. Ha det så bra önskar Berlininger

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Hur gamla var de du föreläste för? Malin

    SvaraRadera