tisdag 21 september 2010

Kansas - forsta host family

3.02Hejsan sa!
jag ar nu I Kansas och bor hos en familj som har en greyhoundkennel! Helt fantastiskt, de har fler an 70 hundar och idag fick jag folja med nar de tranade hundarna vid arenan, vilket de gor 2 ganger i veckan.

Senare, om typ en timme, ska vi aka pa volleybollmatch. Meghan, en av dottrarna som ar i high school ska spela. Ska bli intresant - kanske kan jag fa nagra volleybolltips till rix nasta ar! :P haha.

Jag flog till Kansas City, Missouri i lordags och spenderade min forsta natt hos en helharlig familj. Emma, en annan IFYE var dar ocksa, det var kul att traffa henne igen och hon hade lite efterlangtat godis med sig till mig (sasom tuttifrutti).

forresten ar det bara 7 timmars tidsskillnad fran hemma nu.. sa jag har tamejtusan jetlag ;P (nejda)

Nu ska jag ga och jojja! jag kopte in jojo nar jag var i Denver (fraga mig inte varfor) :P.

Hej sa lange!


15.04

1 kommentar: